esmaspäev, 8. juuni 2015

+30 ja pilvitu Barca!

Buenos días, mi amigos! Kuidas teil läheb? Meil läheb kuumalt, väljas on lakkamatu päike ja temperatuur on päeval +30 ja öösel +20. Magada on üsna paha, aga muidu on tore - vesi on ujumiseks väga mõnus.
Nädala algus möödus üsna rutiinselt – peremees läks hommikuti kooli ja perenaine parki puuvarju istuma, hiljem perenaine vaatas kodus seriaale (the Mentalist, Pretty Litte Liars). Peremees koju tuli, siis õppis või töötas edasi kuni uneajani. Perenaine sattus sõltuvusse sarjadest, aga õnneks reedel läksime koos randa (mina ja perenaine ja ungarlased). Peremees läks eksamit sooritama ja hiljem tegi oma viimast kodutööd koolis. Meie käisime siis Ocata rannas – Barcelonast 30min rongisõidu kaugusel. Rong viib otse randa ja rand on kena, puhas ja vesi on ilus sinine. Pärast sellist kogemust Barcelonetta randa minna enam ei soovigi (praegu hooaeg ja rand on üsna must). Päike oli kõrvetav ja sai määritud end lausa SPF 50 kreemiga (ungari neiu põles sellest hoolimata natuke ära). Liiv oli nii kuum, et kõndida oli valus ja pärastlõunaks oli ainult vees mõistlik olla. Perenaine ja ungarlased mängisid ka palli, mina lesisin ikka kenasti päikese käes (ujumas ka ei käinud, ei tee mu nahale head). Kella 16-17 ajal jõudsime koju. Peremees oli juba kodus, mängis Witcher 2 (uuemat ei mängi ta arvuti välja). Perenaine ja mina puhkasime natuke väsitavast rannapäevast. Kella 20 läksime ungarlaste juurde õhtusöögile. Ma kohtasin Kevinit, meil oli väga tore õhtu! Ungari neiu tegi meile tacosid kana ja tsukiinidega, peale hapukoore kaste.. mmm J Ja siis saime praetud juustu (meie mõistes vist juustušnitsel) hapukoore kastme ja salatiga – väga maitsev! Magustoiduks olid pannkoogid banaani ja nutellaga :P Kõht sai korralikult täis! Loomulikutl seltskond nautis ka õlut ning mojitosid ;)
Laupäeval leotasime kõik kolmekesi – peremees mängis oma arvutimängu, perenaine vaatas sarju ja mina nautisin horisontaalset asendit! Õhtu läksid kõik peale minu välja pubitama – FC Barcelona – Juventuse mäng oli. Barcelona võitis 3:1. Nad olid sellised vahvas pubi-baaris nagu BelChica, see meenutas väga kodulinna Tartu pubi-klubi Naiivi (palju erinevaid väikseid õllesid ja mõnus atmosfäär.  Pärast mängu mindi edasi placa Catalunya poolsesse la Rambla otsa – seal on purskaev, mille juurde rahvas on tuleb alati FC Barca võitu tähistama. See oli pöörane – rahvast oli väga-väga palju, püro, lipud, hõisked, lõputu rõõm!
Pühapäeval läksime ronima, pidime ka randa minema hiljem, aga 1h pikkusest ronimisest sai 2h pikkune ja selleks ajaks oli perenaine nii väsinud ja näljane, et ei soovinud enam randa minnagi. Tulid koju, perenaine tegi süüa ja hiljem magas. Peremees tegeles oma viimaste kooliasjadega, ja siis loomulikult mängis ka natuke – pärast pikka kooliaastat on juba lubatud mängida ka natuke! Õhtu läksime vaatama FC Barca meeskonna paraadi (camp noul toimuvale üritusele jagati tasuta pileteid, aga inimesed nägid selles võimalust raha teha ja niisiis me jäimegi piletitest ilma, sest meie meelest on see vale, kui tasuta pileteid müüakse hiljem raha eest. Kui ei saa ise minna, siis anna ära see pilet, täpselt nii nagu sinagi selle said!). Rahvast oli igal pool murdu – kõik Barca lippude ja särkidega! Lõpuks nad saabusid lahtise bussiga, tervitasid rahvast (paljud neist muidugi enam mitte, olid ära väsinud paraadi lõpuks, mis oli väike pettumus, sest me arvasime, et nii palju ikka oma fännidele nad võlgnevad, et võiks tervitada inimesi, kes neid vaatama tulid). Messit ei näinud, sest ta oli teisel pool rahvast tervitamas. Pärast seda läksime pakistani tüüpide restorani kebabi sööma koos india tüüpidega (kahe tüübiga, sest kolmas läks Madridi saksa viisa asju ajama), seal vaatasime telekast Camp Noul toimuvat ja hiljem jooksime ilutulestikku vaatama, aga jäime hiljaks, nägime ainult osa sellest – tundus väga võimas olevat (u 10x parem kui aastavahetusel)! FC Barcelona võite tähistatakse suurelt!
Saadame teile päikest, sest meil on siin üsna raske magada! Võtke natuke sooja endale! Kallid olete!
pargis puu varjus oma mõtete seltsis

Sõltuvuses (ka eesti sarju sai vaadatud)

Peedo suve nautima Ocata rannas

Keviniga chillimas

Peedol jalad ei kandnud enam hästi...

Viska viis!
Ungari šokolaad - kui keegi leiab selle šokolaadi reklaami youtubest, saab ilmselt naerda