pühapäev, 3. mai 2015

And we are back in business ;)

Hola, mi amigos! Perenaine on tagasi! Oli väga rõõmus ja rahul kui saabus  - tore oli kodumaal olnud, nägi päikest, vihma, lund ja rahet :) Eriti tore oli pisikesi sugulasi näha ja neid vanemaid ka muidugi ;) Ja erialased kohtumised olid ka väga värskendavad! Peremees oli esimese nädala (siis kui perenaine kodus oli) väga asjalik - töö, kool, stipendiumi asjad, töö ja kool jälle. Teisel nädalal käis ta sõprade ja kursavendadega rannas jalgpalli mängimas ning tüübid viskasid ta vette, rabas muidugi pooled endaga koos kaasa :D Pärast tulid les Cortsi ja peremees pakkus neile tatart hapukoorega, leiba koos suitsuvorstiga (muide leib oli peremehe enda küpsetatud). Jõid õlut ja nautisid olemist! Järgmine päev saabus peremehe ema - järgnevad päevad käidi koos Barcelona ilu avastamas ja söömas, süüa peremehele meeldib ;) Talle toodi ka Napoleoni kooki (lemmik tal) ja suitsuvorsti ja -juustu ja leiba ja kommi - Õnnejunn! Kosutav kohtumine :) 23.aprillil saatis peremees ema lennule ja 24.aprill saabus perenaine tagasi - tõi pilved ja jahedama õhu endaga kaasa. 25-26.aprill oli kergelt sajune ja pilves.
26.aprilli õhtul saabus Siiri külla. Peremees ja perenaine läksid talle placa Espanyale vastu, siis viisid ta Arenasesse sööma ja pärast lootsid minna Arena katusele panoraamvaadet nautima ja veel Magic fountaini show vaatama - arvestamata jäi asjaolu, et pilves oli ja selleks ajaks kui nad katusele jõudsid sadas vihma (vihmavarju nad loomulikult kaasa ei võtnud). Suundusid metrooga kodu hoopis. Vähemalt burgerid, mis nad sõid olid ülimaitsvad :) Ja peremees oli nii lahke, et lasi külalisel kohe oma õigekirja ja lauseehitust kontrollida :)
külalise ootamine!
Esmaspäeva, 27.aprilli alustas peremees trenni ja kooliga, perenaine ja kallis külaline läksid L'illa shopping keskusesse ja jalutama.Tagasi minnes tegid peatuse parc de Pedralbeses ja sõid saiakesi. Käisid ka superarvuti maja ja ümbrust uudistamas. Kodu saabudes tegid siesta ning kui peremees saabus, mindi kõik koos Montaditosse sööma. Hiljem leiti selle kõrvalt üks armas pood, kus müüdi ilusaid bikiine - Siiri ostiski omale ühed ;) Pärast seda jalutati vanalinnas el Goticus ringi ja siis koju peremehe stipendiumi pabereid üle lugema. Perenaine küpsetas leiba ka!
Teisipäeval, 28.aprill läks peremees kooli ja trenni ning neiud jäid kahekesi. Ilm oli kena! Esimeseks retkeks oli mäele jalutada ja teele jääv Roserar de Cervantes läbi külastada. Ahjaa viisid peremehele laadija ka kooli järgi. Roosi aial oli kõik ilus roheline ja õitsev- võrratu! Hiljem söök ja siesta ja siestast edasi uuesti kerge söök ja siis ööuni Siiril! Peremees oli asjalik ja perenaine käis ungari neiuga kohtumas - viis talle kohukesi ja šokolaadi (kohuke pidi olema Hawai kookose maiustuse sarnane)!

Selge oli ja Püreneede lumised tipud olid näha ;)

Kosunud juba ronimisest

Et kõik teaksid kust ta pärit on ;)

Roosi aias iiristega ;)
Kolmapäeval oli peremehel vaba päev ning ta ühines meiega. Külastasime päevavalguses vanalinna ja kirikuid, alustasime passeig de Gracia tänavast (seal gaudi majad), käisime ka Arc de Triomfi ja Ciutadella parki kaemas, sealt edasi jalutasime randa, siis saatsime peremehe metroosse (läks ronimistrenni) ja mina jäin neidudega kahekesi :) Jalutasime läbi mercat de la Boqueria - põnev on seal. Jõime värskelt pressitud mahla :) Ja siis ühes mereanni letis jäime vaatama tundmatuid elukaid - müüja rääkis midagi hispaania keeles, aga niiet me ei saanud miskit aru. Küsisime, et ta räägiks inglise keeles, saime vastu peaaegu sõimu hispaania keeles, et see on hispaania, siin räägitakse hispaania keelt. Väga huvitav kogemus - põhiliselt käivad seal turul vaid turistid, ju müüjal oli paha päev olnud :) Jalutasime veel ringi el Ravalis (rajoon, mida peetakse kriminaalseks) seal asub ka see suur paks pronksist kass. See järel koju- söök, siesta.
värske mahl

aju

Pulli muna
Liha!

kalmaar
arc de triomf

Barcelonetta - ettevaatust lained on ettearvamatud!

Port Vell

Neljapäeval, 30.aprillil võtsime ette Montjuïci. Esimesena külastasime Poble Espanyoli - kokku pandud 117 erineva hispaania küla arhitektuur - huvitav, aga parem on neid külasid ise külastada, sest muidu kõik koos ikka natuke kirju ja liiga väike. Vaatasime koos üle ka palau Nacionali ning seejärel peremees lahkus, sest tal oli jälle vaja turnima minna. Mina ja neiud külastasime veel Olümpia küla ja rühkisime ka tippu Castell de Montjuici külastama (sissepääs oli 5 euri, aga 16-29a ja üle 65a said 3 euriga, napilt mahtusime vanusepiirangusse). Vaade oli seal kena, muidugi merepoole vaade nii hea pole, sest seal on kaubasadam. Edasi jalutasime juba alla poole Kaktuste parki ja kuna jalad olid villis,siis metrooga koju. Peremees tegi meile süüa, pärast sööki loomulikult siesta. Õhtu pidid klubitama minema, aga lükkasid homse peale. Läksid hoopis Magic fountaini show vaatama - see on ilus :) (ja tasuta!)
Peedo ja Siiri - bestikad Montjuicil

õppisin selfie ära

Päike ja kaktused!

Reede, 1.mai on ka neil püha, poed on kinni. Läksime Sagrada Familiat vaatama (sisse ei saanud, sest me ostnud piisavalt vara pileteid ette- sisse oleks saanud, aga mitte tornidesse), edasi jalutuskäik ülesmäkke panoraami nautima, sõime mesikäpa küpsiseid. Teele jäi ka veel park Güell. Kodus tegime süüa, siis kerge siesta. Õhtu läksid nad koos india tüüpidega välja pubitama. Alustuseks Obama pub, aga seal maksis õlle 5 euri ning astuti tagasi välja ja nauditi Montaditos odavat õlut (1,5eur kann). Siis pandi see kinni, liikusid rohkem vanalinna. Seal püüdis neid kinni üks tüüp kes kutsus nad baari MyWay - iga kokteiliga sai kaasa tasuta shoti tequila/viin. Kokteilidest maitsesid nad Sex on the beach, mojito ja caipirinha. Väga viisakas ja mõnus koht ja hinnad ei olnudki väga kallid :) Nad läksid pärast neid edasi uut kohta otsima, leidsid kaua otsitud pubi Sincopa- mõnus retro ja hea muusika! Lõpuks aga pandi ka see koht kinni ja nad hakkasid otsima ööbussi, millega koju sõita. Õnneks on la Ramblal wifi ja said õigel ajal teada, et N12 sõidab kodu lähedale ja nad ei jäänud sellest maha. Lõbus õhtu!
panoraam

park Güell

Sincopa!
peaaegu kodus

Laupäeval magasime kaua, perenaine küpsetas pannkooke ja pärast söömist läksid nad välja. Oli vaja leida üles pood, millest Siiri ostis bikiinid. Lõpuks leidsid ka, pärast mõnda kilomeetrit kõndimist :D metrooga sõitsid pargi juurde. Seal nautisid päikese kuumust tunnikese :) Kodus ootas neid juba india tüüpide söök (ilma karri ja mitte vürtsine) väga maitsev oli :) Siiri pakkis ja meie saatsime ta ära. Hakkan teda igatsema - perenaine ja peremees ei kaisuta mind piisavalt!
Tänane päev on möödunud taastuvas rütmis, magasime kaua, sõime ja lebotasime, välja vist ei jõuagi minna. Ahjaa peremees õpib jälle ja on asjalik ja perenaine koristas ja pesi pesu - rutiin taastunud :D

1. Ma olen kindlasti väga ebaoriginaalne kui seda ütlen, aga missiis! Tauno hakkab vist rassi vahetama?

VastaKustuta
    Vastused
    1. Nii juhtub kui elad koos 3 india tüübiga, värvus on nakkav ;)

Kustuta
    2. Autor on selle kommentaari eemaldanud.